יום חמישי, 22 ביוני 2017

המון בלאן


בדיוק לפני 5 שנים
רז ויוגב עשו את ה-TMB -
Tour de Mount Blanc
(מסלול רגלי מעגלי, באורך 170 ק"מ,
שעובר במעברי ההרים של המון בלאן
ובעיקר כולל טיפוסים קשים ונוף מדהים...)


מהמסע שלהם יש לנו ספר צילומים מכובד (וכבד) ביותר (240 עמודים...)
ועכשיו הגעתי אני,
לראות בלייב את הנופים וההרים.


בקיצור,
עשיתי טיול שורשים בעיירות ובנופים שהם עברו
(אבל ברכב...)




ההפתעה הגדולה
היתה הפריחה.


 כמות פרחי הבר שצומחים בכל מקום,
בעמק ועל ההרים
פשוט מדהימה
(ויש גם מלא פרפרים)






וכמובן שלא פסחנו על טיולים רגליים
(בכל זאת אני עם יוגב...)

בבוקר האחרון התחלנו לטפס על איזה הר פורח
(יוגב מוביל ואני מתנשפת מאחור)

(תמונה על העמק ממדרון ההר)


באמצע הדרך הצטרפה אלינו היידי,
עז הרים חמודה שאימצה אותנו.




הגענו לעננים!


ומי חיכתה לנו בין העננים?
היידי!


המשכנו ללכת לאורך הפלגים

(תגבירו את הקול לסרטון הזה)


עד שהגענו לאגם
(שבעצם מחובר לעוד שני אגמים)

(שם כבר הרשו לי לעשות הפסקת אוכל)


רק שם, בפסגה,
יוגב גילה לי שטיפסנו את אחד השלבים של TMB...

התחלנו לרדת מההר,
(היידי החליטה שהיא נשארת למעלה,
בין העננים)


הירידה כללה כמה סולמות ויתדות בסלע...
אבל היי...
עשיתי קטע מה-TMB!

(הסימון של מסלולי TMBׂ)

בערב דיברנו עם רזי,
כשאני טיפסתי על ההר
הוא עשה 50 ק"מ ניווט + טיפס את המוחרקה + טיפס את החרמון...
(מזכירה לעצמי שפרופורציות זה דבר חשוב...)

תם ונשלם.


סופ"ש נעים לכולנו!


4 תגובות: