יום רביעי, 22 בפברואר 2017

זוכה בהגרלה! וכריות לספה

ברכות לזוכה בהגרלה השנתית - 
מרב שקד!


חוץ מלהגריל גם תפרתי השבוע 
כריות חדשות לסלון.
את ספות הג'ינס שלנו אני מאוד אוהבת ,
אבל היה חסר לי קצת צבע.


את השטיחונים של פוקס הום
אני מאוד אוהבת
 ובד"כ קונה אותם למטבח ומקלחות
(מתכבסים מעולה)
ואני גם מאוד אוהבת 
שכל סוף עונה החנות מגיעה ל-70%...
אז קניתי שני שטיחים ארוכים


ותפרתי מהם ביד
(המכונה שלי לא הצליחה להתגבר על עובי כזה...)
שתי כריות ארוכות וצבעוניות.
התחדשנו!


שיהיה סופ"ש חמים ורגוע!
(מבחינתי כבר חמישי היום)

10 תגובות:

  1. תתחדשי!!! הבית נראה עליז ומזמין ביותר. כיף לראות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! או כמו שהשכנה המונוכרומטית שלי אומרת "בית משוגע..."

      מחק
  2. כולי קנאה בזוכה ;-)
    וכריות מקסימות!

    השבמחק
  3. אשמח לדעת עם מה מילית את הכריות

    השבמחק
  4. מקסים !!! היה לי פעם בדיוק אותו שולחן סלון.... בצבע עץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! קניתי בצבע עץ וצבעתי לצהוב...

      מחק
  5. נפלאות הכריות!

    השבמחק