יום רביעי, 29 באפריל 2015

פרויקט חדש

מצאתי פרוייקט חדש!
אחרי שסיימתי לשלוח לכולן את המעטפות 
בפרוייקט "דואר משמח"
(ואני עדיין מחכה לכמה מעטפות משמחות שישלחו אלי...)
חיפשתי פרוייקט חדש,
פרוייקט שיחייב אותי כל חודש 
ליצור משהו אחר, חדש, שונה.
ומצאתי!


אין לי עוד שם בשבילו
(מקווה שתעזרו לי עם זה)
אבל יש רעיון וביצוע ראשון.
הרעיון הוא כזה:
כל חודש אצור פריט חדש,
כפול 3 עותקים,
ואכתוב עליו בבלוג ובפייסבוק.

ביום חמישי הראשון בכל חודש,
בשעה 21:00,
אעלה את הפריטים לחנות במרמלדה
ומי שרוצה יוכל להזמין אותם משם
ואני אשלח אותם בדואר
לביתם החדש.


פרוייקט ראשון לחודש מאי,
שלישיית לבבות דאס רקומים


בכל שלישיה יש:
love בוורוד
peace בתכלת
ו-home sweet home בירוק
( כל לב בגודל 6X6 ס"מ)


תפרתי שקיות בד קטנות
והחתמתי אותם בלבבות קטנים


השחלתי סרטים


והכל מוכן לאריזה


שלישיית לבבות תעלה 45 ש"ח
והם יעלו לחנות ביום חמישי הבא, 7 במאי
בתשע בערב.
לינק לחנות


ואם יש לכם רעיונות לשמות
לפרוייקט החדש,
מאוד אשמח לשמוע!

תודה!



6 תגובות:

  1. יייוווווווווו זה מהמם!!! אני גרועה בשמות האמת, אני רוצה לחשוב על משהו אבל מה שכן אני יכולה לאחל לך הצלחה מרובה.
    שבוע מצויין
    שולי

    השבמחק
  2. מקסימים הלבבות הרקומים שלך!

    השבמחק
  3. הלבבות מקסימים וגם הפרויקט מיוחד ומסקרן. בהצלחה!

    השבמחק