יום רביעי, 7 במאי 2014

הכרויות חדשות ושיגרה מבורכת

מכירים את
הבלוג של מיכל מנור?
כדאי לכם!
מיכל כותבת על המסעות שלה ברחבי העולם
והפוסט האחרון הוא על מסע בבלוגספירה,
מיכל מציגה בלוגים ובלוגריות שהיא אוהבת
מהארץ ומחו"ל
ואת המסעות שלהם בעולם,
ותנחשו מה?
גם אני נמצאת שם!
תודה רבה מיכל!
רציתי להכיר לכם גם את גל שדה.
גל היא מאיירת ומעצבת, 
בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.
פרויקט הגמר שלה הוא סרטון הדמיה 
לספר אינטאקטיבי מאוייר לאייפד,
בעקבות שירי ילדים של ע. הלל.
אני התאהבתי.
הנה הסרטון
וזה האתר שלה.
מומלץ בחום!
השבוע גם הצלחתי 
 לעבוד על כמה 
דברים חדשים,
אחרי שקניתי נקטרינות
(למורת רוחה של אור מסתבר..)
מצאתי את זה על המקרר
(בתיזכורות לסופר)
הצלחתי גם לרקום
עוד משהו קטן
ועברתי על חוברת
המתמטיקה של אור..
ודאימונד?
דאימונד ישן
ומחר כבר מתחיל
סופשבוע!!!






7 תגובות:

  1. אפילו השגרה אצלך היא מעניינת, מיוחדת צבעונית ומצחיקה!!
    אור מקסימה :)

    השבמחק
  2. זהו, מעכשיו אני איתך בהווה!
    היה לי מסע מרתק בבלוג שלך ואני קצת מצטערת שהוא נגמר. כל כך אהבתי להתישב עם ספל קפה ולשקוע ביופי הזה.
    תענוג♥

    השבמחק
  3. שגרה מבורכת ונעימה!
    כיף לקרוא ולראות את התמונות המקסימות!

    השבמחק


  4. היי מאמי אנחנו 2 כוסיות ישראליות לוהטות שעושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ:

    דנה 055-3386275 עושה הכל במצלמה, משחקי תפקידים, דוחפת הכל לכוס, צעצועי מין, אביזרי מין, אצבעות לכוס, גונחת עם תחת סקסי וענק שלח לי וואצפ מאמי

    שירה 055-2761552 רוטטת ודוחפת צעצועי סקס לכוס, מאוננת ומשפריצה חזק במצלמה, עושה כל מה שתבקש מאמי, חמה אש לזין רטוב, שלח הודעה בוואצפ
    או הודעה בטלגרם vikalive24

    קווי סקס - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק