יום שישי, 15 בפברואר 2013

משלוח מנות לפורים

בפורים אני לא אהיה פה
אז הכנתי משלוחי מנות מבעוד מועד,
וכמו שרואים הם עשויים מקרטוני ביצים.
הדבקתי על כל קופסה ניירות צבעוניים כדי להסתיר את הכיתוב,
לשרשרת הליצנים:
לגזור מלבן נייר ולקפל לאקורדיון,
לצייר על צד שמאל של הנייר את הליצן,
לגזור מסביב
(לשים לב שהידיים של הליצן מגיעות לקיפולי האקורדיון כי הן מחברות את השרשרת!)
להדביק את הליצנים לקופסה
(אני הדבקתי אותם רק בכמה נקודות
כי רציתי ש"יקפצו" ולא יהיו שטוחים)
הבפנוכו:
כדורי פרג, שוקולד ואגוזים עם כובעי ליצן
(ואפשר כמובן כדורי שוקולד רגילים, ממתקים, אוזני המן, הפתעות וכו')
כדי שגם בתוך הקופסה יהיה צבעוני,
גזרתי רצועות נייר משי ברוחב 12 ס"מ והכנסתי לשקעים
(גם מפיות נייר יעשו את העבודה, העיקר שזה יהיה נייר דק ונוח לכיווצ'וץ')
לכובעי ליצן:
לגזור עיגולים מנייר צבעוני,
לקפל לרבע כדי למצוא את האמצע,
לגזור חתך עד לאמצע,
לגלגל לחרוט ולשדך עם שדכן סיכות,
זהו, מוכן,
בהצלחה!



3 תגובות:

  1. זה חמוד להפליא! ננסה לזכור לשנה הבאה לא למחזר כל כך מהר את קרטוני הבייצים...

    השבמחק
  2. זה מקסים!
    אבל אני חייבת "לחרב שמחות"...
    קרטונים של ביצים זה הדבר הכי מזוהם שיש... הם מלאים סלמונלות קטנות ומרשעיות....
    אז למרות שזה משגע, לא הייתי שמה אוכל בתוך זה ובכלל, אני מעדיפה לזרוק את זה כמה שיותר מהר מהבית...
    מקווה שאתם נהנים שם בטיול שלכם... :)

    השבמחק