יום שבת, 3 בנובמבר 2012

השבוע שהיה...

השבוע היה עמוס,
חלקו בדברים טובים (יומהולדת, ברור)
וחלקו בפחות...
אבל אני משתדלת להתמקד בטובים:
רזי ויוגב רצו במירוץ הלילה של נייקי בת"א.
השנה כל אחד היה יכול לכתוב משהו על המספר חזה שלו.
הם "התכתבו" עם איתמר...
(גם חטובים וגם עם חוש הומור)
אני ממשיכה להפתיע את עצמי ולקבל באהבה והבנה
את עיר הקרטונים (המטושטשת משהו) של דאימונד
אין מה לעשות, קופסאות קרטון 
עושות לו את זה..
ואתמול קיבלתי מאורלי את הספר השני של קרין גורן.
אז הבוקר בדקתי איזה פרודוקטים יש בבית
ואפיתי את ה"בחושה ספירלה" (ע' 108)
(ואפילו יש צילום כי רזי לא בבית כרגע..)
אותה אני מקדישה לאיתמר,
אלוף עוגות ספירלה ועוגות בכלל (וגם אצן כאמור)
(כן, אני מתחנפת, ליומהולדת הוא הכין לי סופלה שוקולד מצויין
ואני בונה על עוד כמה במהלך השנה הקרובה)
בקיצור, מסתיימת לה שבת נעימה ומתוקה
(ואם היה יורד גשם היא היתה מושלמת)
שבוע טוב לכולנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה