יום שבת, 7 במאי 2011

מזל-טוב אור !


כשאור אמרה שהיא רוצה יומהולדת בסגנון יומולדת 8
התחילו לרוץ לי בראש רעיונות לפעילויות אפיה לילדים.
כשסיפרתי לאור על הרעיונות שלי היא קטעה אותי די בהתחלה ואמרה:
"כשאמרתי יומהולדת 8 התכוונתי רק שיהיו הרבה ממתקים וחטיפים,
אבל שלא נעבוד ..." 
ואז התברר שיש לה כבר תוכנית מסודרת ליומהולדת:
"חפש את המתוק"..(על משקל חפש את המטמון)
והמטמון: פיניאטה עמוסה בממתקים.
אז חילקנו קבוצות, קבענו מסלולים, כתבנו משימות בכתב סתרים
וקנינו המון ממתקים !
ואני, כדי לפצות את עצמי על החסך באפיה, מצאתי פה עוגה מקסימה שתתאים לאור.
שאלתי אותה אם היא מסכימה שהשנה עוגת היומהולדת תיהיה הפתעה בשבילה,

(כל שנה היא נותנת הוראות מדויקות לעוגה: מס' קומות, סוג עוגה, קישוטים וכו')
להפתעתי היא הסכימה ורק ביקשה "אם אפשר שיהיה משהו עם קשת בענן"...
אז או שהיא קוראת מחשבות, (או בלוגים) או,מה שסביר יותר, שאני מכירה את הבת שלי...
העוגה פשוטה להכנה רק צריך לחזור על כל שלב 6 פעמים...

מכינים את העיסה לפי המתכון ומחלקים ל-6 חלקים שווים
צובעים כל חלק בצבע מאכל
משטחים בתבנית ואופים כ-10 דקות בתנור
אני עטפתי כל משטח בניילון נצמד ושמרתי במקפיא - מקל על הבניה אח"כ
בניית העוגה - למרוח שכבת קרם בין כל משטח
לצפות את העוגה ולקשט
חתיכה ראשונה
להילה
הסתיימה המסיבה
היה נורא כייף, הבנות היו מדהימות והכי חשוב -
אור מאושרת !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה